torsdag 12. januar 2012

Velkommen til min nye blogg. Etter en lang tids pause fra bloggeland er det endelig på tide å komme tilbake:)
I livet er det både oppturer og nedturer....Noe alle erfarer på hver sin måte. De siste årene har livet mitt vært preget av mye godt, men også mye vondt. Når jeg har det vondt, trekker jeg meg tilbake i min lille hule og vil være i fred. Tror ikke jeg er alene om å ha det sånn:) I en lang periode var det godt å ha "bloggisene" å "prate" med.....Men jeg følte at bloggingen stjal verdifull tid fra meg som jeg heller ville bruke på barna og kjæresten...Så da ble det full stopp!

Nå er det på`n igjen med blogging, og jeg kjente det ville være godt med miljøforandring:)
Så her er mitt første og helt ærlige innlegg i min nye blogg!

Adresse til min gamle blogg http:// www.anitas-hverdagsliv.blogspot.com/

Jeg kommer til å blogge om barna og hverdagen vår på godt og vondt ispedd en dæsj interiør. Om livet og dets oppturer og nedturer. Og alt som ellers gjør meg glad:) Venner, familie, shopping, reiser og kjæresten min som jeg elsker.

4 kommentarer:

  1. Hei Anita!
    Så hyggelig og se deg tilbake igjen:)
    Har lurt på hvor du ble av ♥
    Velkommen tilbake, kjempekoselig:)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jeg tar det også rolig med bloggingen for tiden, men som du sier så er det godt å ha mange å "besøke" når en har tid og lyst igjen. Flytter gjerne over og følger deg videre her.

    SvarSlett
  3. Hejsa søde Anita hvor dejlig at have dig tilbage i blogland.Du har været savnet men godt vi har kunne holde forbindelsen udenfor :-)))Takker for din søde kommentar og vil selvfølgelig følge dig som jeg altid har gjort med stor fornøjelse.KNUS Else

    SvarSlett
  4. Kære Anita, hvor er det dejligt at du er tilbage i blogland. Jeg har savnet dig. Synes også at en blog "stjæler" meget af ens tid, derfor laver jeg heller ikke ret mange indlæg. Desuden har jeg også været syg og blevet opereret for kræft i tungen. Jeg er stadig sygemeldt og det har været en super hård tid for os alle herhjemme, så jeg kender godt det der med ikke at være helt på toppen. Velkommen tilbage i hvert fald og stress nu ikke over bloggen! Knus fra Anne

    SvarSlett