onsdag 18. januar 2012

Problemer med å kommentere

Jeg har problemer med å legge igjen kommentar hos flere av dere.....Når jeg trykker på for å legge igjen kommentar, kommer jeg  ikke inn. Det kommer opp en tom side på skjermen min. Noen som vet hva grunnen er?

Ellers har jeg hatt koselig besøk av mamma i dag:) Og litt kvalitetstid med samboeren både i går kveld og i dag! Luksus for meg det:)

I går var det rene vårstemningen ute....Feiebilen kjørte i gatene! Men kaldt allikevel:) I dag er det høststemning.......

Har tenkt å samle litt bilder fra vi var i Danmark og vise. Vet at svigermor sitter å venter på å få se ;)

Fikk også kjøpt så mye fine klær til Matilde på "udsalg" Mye av dette fra Tina Wodstrup, Noa Noa osv.
De andre barna har også fått litt nytt!

Jeg har kjøpt meg litt klær, cd-plater, Trip-Trap nisser og sikkert litt mere:) Tom har kjøpt seg verktøy! Og det er han veldig fornøyd med:)

Og vi har kjøpt oss noe som er praktisk, går på strøm, brukes på kjøkkenet og er lys blå!!
Noen som kan gjette hva det er???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar