tirsdag 31. januar 2012

TTT...

Ting Tar Tid.....
Har ikke følt meg helt på topp i det siste. Har mye som opptar tankene mine. Det meste er av privat art, men det påvirker jo hele mitt sosiale liv...
Siden sist har vi fått en tenåring til i hus! Min fine (lille) gutt Emil er blitt 13 år! Tiden flyr altfor fort...Ikke lenge siden han var liten jo:)

Jeg vurderer å søke skole..Eller ta noe skolegang på et eller annet vis. Det haster litt med å bestemme seg nå!

Trekker vinneren av Express GiBorten på søndag. Håper det vil bli flere påmeldte, sånn at det blir LITT mere spenning over det:)

Vår nyeste tenåring:)

2 kommentarer:

  1. I nord har vi enda en variant: TTJLT = TingTar JævligLangTid!! Har du forresten fortsatt problemer med å legge kommentarer hos andre? Slet i flere uker etter at blogger hadde oppgradert systemet. Og plutselig virket det igjen ;o) Bare sånn helt av seg selv.. Merkelig

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe:)
      Angående blogger har jeg ikke prøvd å kommentere der jeg ikke kom inn ennå. Har ikke vært noe særlig bloggemodus. Men skal prøve om ikke lenge nå:)

      Slett