mandag 16. januar 2012

Dårlig start!

Etter en natt med mye drømmer, våknet jeg langt fra uthvilt. Samboeren sto opp med lille-prinsesse, så jeg fikk ligge litt lengre. I håp om at morgenen ville bli bedre. Men drømmene kom igjen, også nå ubehagelige. Og da det var tid for å stå opp, var jeg LANGT fra uthvilt!
Men opp må man, når det er barn i bildet. Selv om det tok laaaaang tid å komme seg ut av senga:)

Jeg er et B-menneske, innrømmer gjerne det. Og hos meg medfører det også at frokosten blir inntatt sånn ca 1 time etter jeg står opp. Og i dag ble det litt før lille-prinsesse skulle ha sin formiddags-hvil. Setter meg godt til rette, og koser meg med GG-latte kopp med O`boy og melk(ja, vet jeg er en smule barnslig der, men er jo så godt!) og 2 brødskiver. Lille-prinsesse vil naturligvis også være med på dette...så hun får smake litt ost, paprika osv. Helt fra hun kravlet opp på stolen, så jeg at hun ville bort og plukke på koppen min...Så hadde egentlig en anelse da!
Det endte til slutt med at koppen velter...O`boy på fat, hvit duk og gulv. Lille-prinsesse smiler og mamma biter tennene sammen. Slenger alt i vasken så restene spruter over kjøkkenbenken og gulvet...Mamma knurrer og lille-prinsesse babler i vei. Neida lille venn...Mamma er ikke sint på deg, det er jo ikke din feil!  Og vasker gulvet.
Mamma tror at lille-prinsesse mor skal få legge seg nå...

Nå sitter jeg her og nyter stillheten. Koppene ligger fortsatt i vasken:) Dårlig start på dagen, håper det ikke fortsetter! Skal se på "Prison Break" nå. Den serien får meg ihvertfall på andre tanker:) SPENNENDE!

Dagen i dag er satt av til rydding!! Etter vi kom hjem fra Danmark er hele leiligheten på hodet. Men må motivere meg selv først, hvis ikke blir det ikke noe av:)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en trasig start på dagen og uka!
    Håper det blir litt mer "fly" utover i uka for dere:)

    SvarSlett
    Svar
    1. He,he:) Ja, må si jeg var rimelig oppgitt! Og det gikk et glass vann i gulvet senere på dagen. Hun er i en fase hvor hun skal plukke på alt nå! blir det ikke blogg på deg mere?

      Slett